tiistai 3. toukokuuta 2016

VOITTO UNELMIEN TALO & KOTI-KILPAILUSSA

 Minä tykkään osallistua "Unelmien Talo & Koti"-lehden kuvaa kotiasi-kilpailuun. Olenkin aika monta kertaa jo siinä voittanut ja tälläkin kertaa pätkähti kiva palkinto. Aiheena oli kuvata omaa kylpyhuonetta tai vessaa ja minä osallistuin meidän itämaisella vierashuoneen wc:n kuvalla.
 Tällä kuvalla tuli siis voitto!


 Tykkään tästä lehdestä. Se on paras lehti mitä Suomessa ilmestyy!
 Ihana kakkukirja tuli palkintona! Kuola valuu kun jo katselee kuvia, on ne vaan niin herkkuja!



Kiitos "Unelmien Talo & Koti"-lehden raadille voitosta ja kivasta lehdestänne! ♥

6 kommenttia:

  1. Onnea! Olet ansaitusti voittaja! Jahei, tuo tarkoittaa sitä, että muidenkin mielestä kotisi ON UPEA! Hyvä hyvä!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut! Tykkään myös Unelmien Talo & Koti lehdestä :)

    VastaaPoista
  3. Lämpimät onnittelut! Unelmien Talo & Koti on myös yksi minun suosikki-lehdistä. Olin tilaaja vuosien ajan, mutta nyttemmin olen siirtynyt irtonumero-ostajaksi. Lehti on takuuvarma valinta maalaisromantiikan ystävälle.

    VastaaPoista
  4. Onnea onnea.
    Ihanaa, että osallistuit ja nimenomaan tuolla itämaisella ihanuudella. Teillä on kyllä Suomen kaunein koti ilman muuta.

    VastaaPoista
  5. Hihkuin ihan ääneen kun bongasin tuon, "iiik taas täällä on pala Sussun kotia, ihanaa!" Jarmo ihan pelästy :)

    VastaaPoista
  6. Onnea ihanasta voitosta! Ja upeasta kylppäristä! Minäkin bongasin lehdestä tuon kuvan ja toden totta, kyseinen lehti on kyllä parasta mahdollista ajanvietettä muutamien askartelulehtien lisäksi.

    VastaaPoista