maanantai 29. joulukuuta 2014

ART DOLLS ELI TAIDENUKET

 Minua on kiehtonut kovasti taidenuket joita olen ihaillut netissä erinäisissä paikoissa. Pakko oli päästä tekemään taas pari kappaletta. Muotoilin DAS-massasta (kuivuu huoneilmassa) käsiä, jalkoja ja naamoja ja maalasin ne akryyleillä ja kultavahalla.



 Tämmöinen pariskunta sitten niistä muodostui....
 Hänen nimensä on "Auringon lapsi"
 Ja hän on "Suojeleva silmä"
Luna sai kaverit viereensä vähäksi aikaa eikä ollut innokas niitä tarkemmin tutkimaan ;) Jatkoi vaan tyytyväisenä päiväuniaan...

6 kommenttia:

  1. Upeita. Todella taiteelista.Ihan on aidon näköisiä.Kuin jotakin metallia.Wauuu.

    VastaaPoista
  2. OOOH. Onpas mystisiä ihanuuksia. Luna tykkää varmasti kaikista härpäkkeistä kunhan saa tassut puhtaiksi. Ihanat nuo nuken silmät.

    VastaaPoista
  3. Ihanat nuket! Antavat siinä Lunallekin suojelusta :) On upeasti toteutettu nämäkin.

    VastaaPoista
  4. Kääk, täytyy jälleen sanoa, siis ihku ihania nukkeja, tykkään tosi paljon. Mulla kanssa alkoi uus harrastus. Olen katsellut netistä videoita ja muutenkin netissä tutustunut tuohon fimo massaan joka siis uunissa paistetaan. Mulla kun on kauhea tarve yrittää tehdä jotain miniä. On valmiina jo jotain laitan niistä kuvaa myöhemmin, on meinaan tosi kiehtova maailma tuo mineily ja massailu, lähinnä nyt kiinnostaa yrittää tehdä mini ruokia yms. tilasin jo kirjankin;) hassu minä..... No höpinät sikseen ja asiaan, eli Oikein Hyvää Uutta Vuotta ja kaikkea hyvää teille:)

    VastaaPoista
  5. Vau miten mahtavia!♥Hyvää Uutta Vuotta♥

    VastaaPoista