keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

MUUTAMIA KOLLAASIKUVIA LUONNOSKIRJASTANI....


Tässä muutamia kuvia joita olen tässä taannoin tehnyt luonnoskirjaani. Kuvia olen tulostanut netistä ja osan piirtänyt. Psykedeelisiä viestejä alitajunnasta saattaa niistä löytyä ;)





Tässä "Joutsenkaula"


Tämän nimi on "Salainen puutarha"




Tästä tyttelin kuvasta tuli aika hauska...pääsiäisen aikaanhan näin voisi käydä vaikka tuolla rapakon takana kun siellhän on tapana että lapsoset etsivät piilotettuja suklaamunia....eipä vaan taida nämä munat olla suklaasta tehty ;))

ja tähän vielä kuva "Neiti Keväästä" joka panee tuulemaan.

Tässä kirja edestä ja takaa. Kirjan kannessa oleva tyttö sanoo: "Find your inner child!"
Minusta tuntuu, että olen löytänytkin. Näitä on kivaa väsäillä. Arjen huolet unohtuvat välittömästi ja siirryt johonkin toiseen "sfääriin". Kannattaa kokeilla! 



4 kommenttia:

  1. ♥ aivan mahtavia! ♥ Meillä lapset (aikuisetkin- )etsivät pääsiäisenä suklaamunia pupun piilottamista paikoista. :) Tämä tapa on tullut mun suvun puolelta ja hauska perinne jatkuu yhä.

    VastaaPoista
  2. Hih! Sehän on mukava perinne. Meillä aikoinaan oli sellainen perinne, että yöksi laitettiin pipo sängyn viereen ja yön aikana oli pääsiäispupu käynyt pyöräyttämässä sen munia täyteen ;) Muistan kuinka oli ihana avata silmät aamulla ja kurkata varovasti sängyn reunan yli että onko pupu käynyt ;) Perinteet on kivoja!

    VastaaPoista
  3. Voi, sinäkin väsäilet näitä räsykansi kirjoja, mullakin on jo ainakin viides menossa ja kohta kuvaan kolmannen korttikirjani blogiinin. Se vaan on niin kivaa hommaa :)

    VastaaPoista
  4. Jepulis! Mä oon alottanu tekee näitä joskus 2008 ja edelleen jatkuu. Välillä on tietty kausia ettei jaksa tehdä, mutta yleensä syksyllä ja keväällä aina innostuu uudestaan. Odotan innolla sun uuden kirjasi "julkaisua" ;) Kivaa päivää!

    VastaaPoista