lauantai 25. tammikuuta 2014

IKONEITA JA MUITA TAULUJA...


Tarja O:lta olen saanut nämä kauniit ikoni-atc-kortit kirjavaihdon yhteydessä. Halusin saada ne seinälle, koska olen koonnut olohuoneeseen pikkutauluista ja ikoneista tauluseinämää. Keksin, että puulevystä kun sahaa sopivat palaset ja petsaa ne niin kuvat saa hyvin ripustettua seinälle ja niistä tulee ikonin tyyliset.


Tässäpä tämä seinä jossa minulle tärkeitä tauluja ja kuvia. Lisäksi kaikki upeat kirjat, jotka olen saanut ihanilta ystäviltä! 

 
Minä tykkään että kun yhdistää kaikki sekalaiset ja erikokoiset taulut lähekkäin samalle seinälle, niin niistä tulee kiva kokonaisuus. En välitä enää sellaisesta tyylistä, että laitetaan jotain valko-harmaata sisustustaulua yksi seinälle siksi kun se on muodikasta, vaan omassa kodissa pitää näkyä oma tyyli ja persoona ja ne asiat joista pitää ;)
Rentouttavaa lauantai-iltaa!

9 kommenttia:

  1. Luna on kyllä ylväs Madonna! :) Kauniita ikoneita ja oi, minunkin tekemääni löytyy kuvasta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Niinpä onkin Madonna-Luna ;)) Tottahan toki sinun upea "pieni-suuri" kirjasi kuuluu tärkeisiin kirja-aarteisiini, kiitos siitä!

      Poista
  2. Todella lämminhenkinen ja kaunis kokonaisuus. Sinulla on tuota silmää kauneudelle.
    Nimenomaan ihanat ja rakkaudella tehdyt asiat loistavat lämpöä ympärilleen.
    Ihanaa päivää systerille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Enkuli! Kivaa sunnuntaita sinulle systeri ;)

      Poista
  3. Kaunis taulu kokonaisuus seinälläsi! Eikä ole hullumpi tuo kirja rivikään tuossa pöydällä!
    Minä olen kehystänyt myös kolme ikoni atc:ta jotka sain aikoinaan Sailalta vaihdossa.

    VastaaPoista